Feb 19, 2013

"Katy Perry" is thinking of you

  Prechádzala som domov cez padajúci sneh a do nôh sa mi postupne dostala melanchólia. Ako som prechádzala miesta, kam sme sa chodili spoločne prechádzať, keď som videla ako prechádza autom okolo mňa a ja som ho sledovala, pripadal mi jeho život a jeho svet tak veľmi vzdialený. Stalo sa vám to už niekedy?


Kráčam ulicou a keď ho zazriem, cítim sa že nie som v jeho svete. Akoby všetky problémy z nášho vzťahu som si po celý ten rok niesla ja. Je to ako kríž, ktorý si nesie každý kto miloval. Už sme sa nehádali kto koho miluje viac, pretože som vyhrala ja. ... Je taký krásny keď ho pozorujem, nevidí ma, mám ho celého pred sebou a zabolí ma keď sa smeje a ja smiech a radosť nemôžem zdieľať s ním. Zabolí ma, keď vedľa neho sedí iná žena, namiesto mňa. Je šťastný, alebo len klamem samu seba? Myslel na mňa po ten rok vôbec? 
   Raz niekto povedal že čas neexistuje, a ja s ním dnes súhlasím. Nech sa vrátim na naše obľúbené miesta hocikedy, vždy tam budem cítiť a vidieť nás. Nikdy sa to nezmení. Bude to zakaždým také isté. Krásne, neuveriteľné, až nereálne. Mohlo sa niečo také vôbec aj skončiť? Nemohol ma ľúbiť o čosi viac? A ak to spoločne ešte skúsime, bude ma jedného dňa milovať viac, ako ja milujem jeho? 

  Rozmýšľam, analyzujem, vraciam sa ku každému dňu viac a viac - má to vôbec zmysel? Bolo to s ním vážne, alebo len ja všetko tak silno a emotívne prežívam? 


"Jeden vzťah definuje ten druhý"

  Nie, čas neexistuje. Spomienky nikdy nezmiznú. A dnes viem, že to čo sa mi stáva základom žitia, a stredom môjho vesmíru uvidím až keď to bude ďaleko a opustí ma to.
Až keď prejdem šiestymi stupňami odlúčenia. 

No comments:

Post a Comment