Apr 2, 2013

Make up desk!



"Must have!" I takto by som nazvala tento príspevok, pretože som pre moje čitateľky pripravila prezentáciu obrázkov s krásnymi tolatenými stolíkmi, a stretnete sa aj s názvami ako cosmetic alebo makeup desks. A že ešte žiaden nemáte? Nevadí! (ani ja). Avšak dúfam, že tento príspevok bude určitou inšpiráciou, pretože po takom stolíku túžim dlho a priznám sa, že ma až pri srdci pichlo párkrát keď som uvidela tú nádheru. Predsa len, toaletný stolík je miesto len pre ženu a pre jej "ja", a my ženy potrebujeme miesto kde môžme poukladať svoje šminky, parfémy, pomôcky na líčenie, veci do vlasov, bižutériu či drahé šperky. Reprezentujeme tým samy seba - naše teritórium.







 



























 





 
























































  





















Ak sa ti niektorý z nich páčil, budem rada ak zanecháš svoj názor a typ :-)

No comments:

Post a Comment